Glavni zaključak poslovnjaka: Regija se mora brendirati
Posebni naglasak na Summitu100 stavljen je i na povećanje energetske efikasnosti
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Već je iz činjenice da se u Večernjem govori o "Rumuniji" jasno od kuda vjetar puše. Regija se treba brendirati kao jedinstveno tržište? Mada su ovo floskule koje se u jednom ili drugom obliku ponavljaju godinama, ipak ću zapitati: kako su to spomenute Mađarska, Slovačka i "Rumunija" uspjele posve samostalno privući desetke milijardi ulaganja? Slovačka, opet samostalno, najveći je proizvođač automobila (po glavi stanovnika) u svijetu. Zemlja veličine i broja stanovnika, bez automobilske industrije do prije petnaest godina, uspjela je privući brojne automobilske proizvođače koji sada tamo upošljavaju osamdeset tisuća ljudi i ostvaruju nevjerojatnih 12 posto BDP-a. Valjda zato što Slovaci znaju konkretno, a naši "regionalci" o nekakvom "brendiranju". Propala je bivša država, ali su države sljednice nasljedile "elite" posve izgubljene u 21. stoljeću.