Ako trgovac negativno odgovori na vašu reklamaciju prijavite ga ministarstvu
U slučaju materijalnog nedostatka imate pravo na reklamaciju po Zakonu o zaštiti potrošača i Zakonu o obveznim odnosima.
Komentari 3
" kakva efikasnost i brzina za potrošača- sve uministarstvo." Davno , u mladosti kupila sam jednog popodneva "bež sandale", došla doma i vidjela da se razikuju u nijansi boje - reklamiram trgovcu, ni čuti,zadnji par, treba slati u tvornicu..... aliali dežurao je poslijepodne tržišni inspektor, Nazovem ga i odmah riješava stvar - povrat novca ili izlazi na teren i kažnjava trgovca. Da je to danas nebih mjesecima imala ni para ni sandala. Eto , efikasnoast i brzina zaštite potrošaca su stvarno napredovali od onda jer bi danas za takvu stvar riješiti trebalo nekoliko mjeseci, uz ministarstvo, zaštitu potrošača i tebe malog potrošača , koga nitko ne šmirgla. "
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
sta je vama, kakvom ministru, ja idem odmah kod predsjednika....