Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 126
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Slabi rezultati
Povratak na članak

Tržište automobila palo za još 26 posto

Nakon što se lani prepolovila prodaja automobila, ove godine pad se nastavlja.

Komentari 10

10
101lakeoswego
19:19 06.07.2010.

nikad necu zaboravit kaj sam cuo jednom doma: makar krepav ali novi hinudaj akcent mora biti, moja stara nije razumjela tocno kaj je rekao pa pita: kaj je rekao, ja joj velim a ona veli: pa on je lud, moj japa uvijek je govorio: pokrijs e onak kak je duga deka, hvala bogu i doma su poceli dolazit svjesti, onaj koji moze zasto ne, ali je problem da hoce i onaj koji nemoze.

VL
OB
-obrisani-
19:56 06.07.2010.

Pada pada i jos ce i dalje padati...i to ne samo auti nego i nekretnine, bijela tehnika, elektronika itd itd itd. Tome se moze cuditi samo netko tko ne vidi realno stanje ekonomije. Sad je zlatno doba za one sto imaju gotovinu, ti (oni uporni i sa malo \"muda\") mogu isposlovat krasne popuste na bilo sto ;-). Jer na kredit: samo ludi i hrabri, hehe!

VL
Avatar Ivica6
Ivica6
22:57 06.07.2010.

A kakve su cijene auta bile? Nitko sada ne piše o tome kako su auto-kuće u sprezi sa bankama derale narod na kreditima za precjenjene aute! Tek sada kada nema ni kredita, aute ne mogu prodati ni po stvarnoj cijeni, sada se tuže!

VL
S1
s1504975
08:03 07.07.2010.

stefj: \"Sve je puno polovnih auta koji imaju jako, jako niske cijene. \" A gdje su ti auti? Ja upravo trazim auto i gledajuci sve oglasnike, auto kuce, preprodavace, ... cijene su smijesno VISOKE. Do te granice da se visee isplati dodati nesto malo vise i kupiti novi!

VL
OB
-obrisani-
17:56 06.07.2010.

Normalno da pada.Nije nitko vise lud da jedan auto kupi drzavi a jos jedan banci putem kredita.Samo budala moze ulagati u nesto sto svake godine gubi na cijeni i kad ga otplatite ne vrijedi nista.Sa losom kvalitetom serijske proizvodnje skoro svih vozila jos jedan auto potrosite na servise i dijelove.Automobili ce se mozda prodavati samo ako kamate budu 0 posto i cijene pola manje nego sad.

VL
SV
svizac
19:10 06.07.2010.

Sve jasno, državi treba novac pa ih i boli mala prodaja vozila, a \"pravi\" \'Rvati bi se dali puknut u dupe samo da im se koči novi audi pred kućom!

VL
MO
Morkin
19:19 06.07.2010.

Nikad neću zaboraviti članak u \"Auto - Klubu\" iz ljeta 1999. Šokirao sam se pročitavši kako Ford Mondeo, koji se onda u HR prodavao po cijeni od 35000 DEM na više, u trenutku skidanja s proizvodne vrpce u Njemačkoj realno vrijedi ravno 8000 DEM, ni pfeninga više! Drugi šok vezan za realnu vrijednost automobila sam doživio tamo negdje 2002 ili 2003, kad sam slučajno, umjesto na ford.hr, završio na stranici američkog Forda. Početna cijena najmanjeg i najslabijeg američkog modela, a u USA slučaju njima je to bio Ford Focus sa \"samo 3 vrata i malim, baznim motorom od 2 litra (!)\", bila je 6500$ !!! Onda sam počeo obilaziti stranice i drugih US proizvođača i nisam mogao vjerovati kako je POČETNA prodajna, ključ u ruke, cijena PRAVIH SUV-ova u USA (dakle, ne nekakvog \"SUV-a\" tipa npr. Golfa s povišenim klirensom i i zakeljenim bull-barom), jednaka cijenama GRADSKIH AUTIĆA tipa Opel Corsa u Hrvatskoj!!!!!! Nevjerojatno! Tada sam s definitivno i za sva vremena odlučio: ja nove aute dok sam živ NE KUPUJEM! Davati toliku lovu za nešto što REALNO vrijedi 4,5X manje nego što ja to plaćam, MA NI GOVORA stari moj, radije ću uvijek riskirati s polovnjakom! Rizik je rizik, ali s obzirom na razliku u cijeni i naročito na to kako nas te profiterske krvopije od trgovaca prave budalama, uvijek ću riskirati s dobrim polovnjakom!

VL
10
101lakeoswego
19:31 06.07.2010.

morkin-auto vrijedi onoliko koliko mozes dobit zanjega kad ga kupis pa prodas, ni manje ni vise, prvu godinu svaki auto gubi od 36% bez obzira kaks e zvao, jasno oni veliki i skupi do 43% za prvo godinu, dobro velis da se ne isplati kupit novi auto, ja sam to napravio samo jednom i nikad vise, tocno je da proizvodna cijena jako mala, ali recimo za mercedes kak je rekao cvecke bos mercedesa, nema tako malog auta koji nas kosta ispod 1,5 milijardu eura- jasno dok ga nacrtaju, naprave maketu, proizvedu motor, testiraju prodju sa njim preko 200.000km, dopunjuju popravlaju ono kaj bi moglo biti bolje pa tek onda ide u proizvodnju, negdje tu lovu moraju dobit natrag, a kaj tek kosta jedan novi produkt srednje ili luksuzne klase, tako je kod svih proizvodjaca, ameriku tu nemozemo usporedjivat jer je to drugi svijet.

VL
BO
boston
20:10 06.07.2010.

Nov novcat Hyundai Sonata, ful oprema, klima, cd+6 zvucnika, 8 zracnih jastuka, abs, esc, electro prozori/ogledala, centralno zakljucavanje+alarm 2.7 litre, 175 ks, Michelin gume, 5 god. garancija = 16.000 $ Nova novcata Kia Sportage, ful oprema, sve isto pod opremomm kao ovaj gore, 2.2 litre, 140 ks, 5 god. garancija = 14.000$ Diler/auto kuca si zaradi 10%, prenos auta(brodovi, kamioni) 600$. Minimalac je ovde 1.300$ mjesecno, a prosjecna placa 3.000$.

VL
ST
stefj
21:38 06.07.2010.

Sad kad to Jaca vidi biti će opet nisam htjela, nisam znala... Imali smo vjerojatno najskuplje automobile u okolici, a i šire, zahvaljujući velikim trošarinama i visokom PDV-u. Od prodaje autića najviše se punila državna blagajna. Onda odjednom dođe kriza i prodaja vozila se prepolovi. Jaca gleda i vidi da ne dolazi dovoljno novaca od prodaje auta, što učiniti? Naravno, Jaca ko Jaca, donosi antisolomonsko rješenje (ko i sva ostala) diže trošarine u nebesa i onak usput, digne i PDV. Rezultat čisto očekivan - prodaja automobila dodatno pada, budžet se još manje puni. To je valjda svima bilo jasno, osim onima na vrhu. Ova kriza napravila je nešto dobro kod prodaje automobila. Službeno cijene auta nisu pale, samo se smanjio izbor, ostaju uglavnom modeli s punom opremom. Kod kupovine može se isposlovati dobar rabat. Leasing kuće više ne žele uzeti auto ako se ne plaćaju rate, već pokušavaju reprogramirati dug. Sve je puno polovnih auta koji imaju jako, jako niske cijene. Dealeri više nisu bezobrazni kao prije, već trče za tobom kada želiš kupiti auto. Itd...

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.