Obiteljski, ali pravi BMW bez obzira na prednji pogon
Prvi bavarski jednovolumen je najdinamičniji u svom segmentu
Komentari 6
neznam dali je netko vidio kako taj Auto izgleda u nutra ????? Golf 7 ima vise mjesta . A o kvaliteti jednog Premium proizvodaca da i ne govorim , drek na spagi! Zadnji pravi BMW je bio e39 i e38 e38 linija sa benzinskim motorima. nisu ni drugi nista bolji , svi oni kuhaju s vodom.....
Slazem se sa Hajdukom. BMW-ova glavna znacajka je zadnji pogon i sportske performanse. Ovo vozilo gore je tek nacin da se ostruze dio love onih koji bi inace kupili VW-e ili Opele. Ljudi ce kupovati, dakako, a da li ce ce taj model narusitu image BMW-a? Teoretski bi trebao, ali vidjet cemo.
..start redovito završava cviljenjem guma,___ To je bar jednostavno rijesiti prskanjem vode na gume, kao na sofersajbu i nece vam cviliti ko ni brisaci.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Trenutno vozim aktualni (F10) 520d u M-izvedbi, nakon dvije trice. Upravo dizajn, performanse, vrlo niska potrošnja i užitak u zadnjoj vuči su karakteristike pravog pravcatog BMW-a. Nijedan ljubitelj tih automobila nebi nikada prešao na prednji pogon! Tvrtka BMW želi osvojiti nove kupce koji su spremni sa drugih prednjopogonskih marki prijeći na njihove proizvode. Zato uskoro za ljubitelje uvode četveropogonsku varijantu (x-drive). Prednja vuča ionako samo podnosi snagu do maksimalnih 200 ks. To je i Audi početkom 1980-ih shvatio i za jača izdanja nužno uveo četveropogonske varijante (quattro).