Renault Captur zadržao ekonomičnost unatoč 20 KS više
I dalje je tu Renaultov dobro poznati 1,5-litreni dci motor iznimno niske potrošnje
Komentari 2
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Poslije prve krivine treba mijenjati amortizere, nakon mjesec dana ode senzor topline motora, okretaji motora na leru kao da vozite u trećoj brzini, prepreskupo održavanje, plastika otpada, ulje po motoru, gasi se, jednom Reno nikada više Reno.