Misija britanskog učitelja je održati nekad popularan Yugo
Osnovao je Udrugu vlasnika Zastave i Yuga 2010. kada je otkrio da na britanskim prometnicama vozi tek 25 yugića.
Komentari 17
Kako god bilo da bilo, proizvodilo se i radilo se. Danas se uvozi kinesko smece i zraubani njemacki automobili a proizvode se birokracija, lazni branitelji, korumpirani politicari i kladionicarski listici.
A sad se voze dobri auti, ali se nema za kruh.
Nije to nikakav originalan jugoslavenski auto, nego čista komunistička konfekcija koja se bazira na kupljenoj tehnologiji prastarih fiatovih modela.
Bio to auto za radničku klasu, danas toga nema. Kupi se preko mogućnosti i debelo zaduži, tako da se ne može ni natankati pošteno ali glavno da susjed vidi. Nema više radnika svi su djelatnici.
Tito je bio Genije od covjeka. Mogli smo mi proizvoditi i jace i bolje automobile, nego on nije dao ovim nasima, prilagodio je brzinu mentalitetu. Kako smo proizvodili sami sebi svu vojnu masineriju, sebi i pola planete. Tito je stedio na limuzinama, a otvarao je fabrike, davao ljudima stanove, osiguravao egistenciju dostojnu ljudskog bica. U Titovoj Jugoslaviji nije bilo gladnih i nezaposlenih, u najvecoj krizi je bilo 4 posto nezaposlenih, kao danas u Svicarskoj. Samo se vi rugajte i potcjenjujte ono sto ste imali, i sami proizvodili. Sta danas ovi proizvode, usisivac ni fen ne znaju proizvesti. Uvoze robu iz 140 zemalja, u zemlju od 4,5 miliona stanovnika, i nista zivo ne proizvode i ne izvoze. Samo ono sto nikne samo, nesto od voca i povrca. Katastrofa.
"Nastao u Jugoslaviji bio je najjeftinije vozilo na svijetu koje si je svatko mogao priuštiti" - e pa ja nisam, kad mi je placa poslije faksa bila 250 dojcmaraka. Gospodja Jana Peršić ocito je zaradivala vise od mene.
uz kupnju americkog auta yugo se dobijao kao poklon(kao lizalicu hihihihi)
yugo u yugi kostao 11 tisuca maraka a bolje opremljen za americko trziste 3999dolara .logika -nema logike
Bio je dobar Bruce Willis u seriji "Slučajni partneri" gdje on i njegova kolegica odjednom moraju uhvatiti neke bjegunce na cesti, on i ona uskaću u prvi auto i to je bio yugo, i kreču za bjeguncima, i nakon nekog prijeđenog puta prolaze pored groblja, bjegunci jure kroz groblje i oni za njima, i zbog jednog naglog skretanja, naginju se i sa bokom padnu u jednu iskopanu rupu za grob. Smješno, jer je ispalo da yugo po boku stane u takvu rupu... Možete misliti Willisove komentare dok se izvlače iz yuga : )
A i vi se dobro zalažete za Jugu
Netko se mora brinuti za te automobile kako nebi nestali kaže lik a bilo bi najbolje da nikad nisu niti proizvedeni.Dakle kad nestanu nikakva šteta!!!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
yugo je jedini auto na svijetu kojem prije prodaje povećavaju kilometražu, kako bi pokazali da može ići