Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 37
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PRVI KILOMETRI

Mercedes u Palma de Mallorci predstavio redizajnirani SL

aut_mercedes_tx.jpg
import
13.02.2006.
u 19:00

Četiri godine od lansiranja prethodne generacije, Mercedes-Benzova SL klasa ponovno je stala pred novinare, prije nego se krajem veljače u Ženevi premijerno predstavi široj javnosti. Proizvođač je poradio na motorima i podvozju, a sve kako bi omogućio dinamičnije iskustvo vožnje.

Upravljač je direktniji, a automobil donosi i napredniji Active Body Control. Taj aktivan ovjes standard je na SL 500 i SL 600, a pomake karoserije u dinamičnim situacijama na cesti smanjio je 60-ak posto. Dakle, ustupci sportašima nisu rađeni nauštrb onih koji cijene komfor. U dizajnu, promjene se neznatno vide na njuški i stražnjim svjetlima. Interijer također donosi diskretne izmjene - u detaljima, materijalima i bojama - kako bi sve djelovalo još luksuznije.

Ovisno o motorizaciji, na raspolaganju su tri izvedbe. Sa 388 konjskih snaga i 530 Nm novorazvijeni V8 motor u SL 500 sve je što se od sportskog automobila očekuje. Ovaj osamcilindraš zapremine je 5,5 litara i jedan je od najsnažnijih agregata u tom razredu. Pruža ubrzanje od samo 5,4 sekunde do stotke. Potrošnja goriva ostala je na razini one prethodnog, slabijeg modela - 12,2 litre na svakih stotinu kilometara. Taj motor smatramo pravom mjerom za SL, a pretpostavlja se da će upravo on biti najtraženiji.

Šestocilindarski agregat u SL 350 razvija 272 KS, a na stotki je za 6,6 sekundi. Naravno, oni koji si mogu priuštiti top model, posegnut će za SL 600 sa V12 biturbo agregatom. Njegovi su argumenti jasni - 517 KS i 830 Nm, te 4,5 sekundi do stotke. Vrijedno poštovanja, nema što! Bolje od toga jedino su AMG izvedbe.

Uz V6 i V8 modele standardno dolazi 7G-TRONIC, 7-brzinski automatski prijenos. Ako, pak, ima onih kojima to nije dovoljno, mogu doplatiti za 7G-TRONIC Sport pa brzine mijenjati 30 posto brže i to polugicama na upravljaču. Ukratko, mogu zamišljati da su u Formuli 1.

No, vratimo se mi nešto prizemnijim stvarima. Za mjesec dana novi SL trebao bi se početi prodavati u europskim salonima, kada stiže i u Hrvatsku. Cjenovno starta na 821.301 kuna.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije