FOTO Jaki 'zeleni' imidž i potrošnja manja nego kod dizelaša
U gradu nam je trošio i ispod tri litre, na autocesti 5,4 l/100 km. Udobnost je na visokoj razini, a četvero putnika će na duljim putovanjima imati puni komfor
Komentari 9
Koliko taj ruzni auto kosta?
. Na zadnjij slici nedostaje prikljucak za hidrant i smotano vatrogasno crijevo a u duplom krovu auta bi se mogao smjestiti tank sa vodom...
Ovo je prvi auto na svijetu koji troši manje u gradu nego na otvorenoj cesti, čista senzacija !
Za 230.000 kuna bi se mogla kupiti dva auta iste klase.
Trosi 5.4 l na 100 na brzini od 100 km/h, vozis 130 i trosi vise od 5 l, kao Ford Focus diesel.
Korekcija za komentar ispod. Trosi 3 l na 100 na brzini od 100 km/h, vozis 130 i trosi vise od 5 l, kao Ford Focus diesel (5.1 l/h)
Paul, nije bitna cijena elektromotora, već baterija koje imaju rok trajanja.
Ukoliko je nekome stalo ne rtositi benzin neka okrece pedale na biciklu. Ukoliko netko tezi komforu u voznji autom onda je Prius jedna od posljednjih opcija osim ako vam je visina 1,2 metra : ako ste kontorcionist ili mazohist. Kada se vozite cestom i naletite na krkljanac koji se sporo vuce onda je najcesce Prius na celu kolone. Zali boze novaca.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Automobil snova jednog (studenta) energetičara! Pri tome obavezno mora imati fotonaponske module na krovu te LED kratka svjetla. Podrazumijeva se plug-in varijanta sa jačim, 5 kWh Li-Ion baterijama. Također se čeka redizajn ili sljedeći model koji će imati normalni analognii brzinomjer umjesto digitalnog smeća koji je ubiti jedina mana ovog automobila. U obzir dolaze i budući modeli Aurisa, Yarisa i Lexus CT-a, ukoliko izađu sa spomenutim zahtjevima.