Renaultov novitet

Druga generacija Koleosa robusnija je i prostranija

Renault Koleos
Foto: Renault
1/6
05.05.2016.
u 11:00

Druga generacija je 15 cm duža i znatno robusnija od prethodne, što je i logično jer Renault sada u ponudi ima i kompaktni SUV Kadjar

Druga generacija Renault Koleosa znatno je porasla u odnosu na prethodnika. Sa 452 cm izdužila se na 467 cm, te je postala pravi francuski SUV predstavnik D segmenta. Logično, jer Renault sada ima kompaktni SUV Kadjar, pa je Koleos očekivano ponudio veću prostranost razvijenu na temelju bratskog Nissanova X-Traila. Kažemo francuski, ali treba znati da će se novi Koleos, baš kao i njegov prethodnik, za europsko tržište proizvoditi u korejskoj tvornici u Busanu koja je u zajedničkom vlasništvu Samsunga i Renaulta. Koleos je globalni model i prodavat će se u 80 zemalja svijeta.

Dizajnerski se Koleos naslanja na nove Renaultove uzdanice - Megane i posebno Talisman - s prepoznatljivim LED Pure Vision prednjim svjetlima koja su i 20 posto učinkovitija od klasičnih halogenih, kao i sa stražnjim svjetlima s 3D efektom, također poznatim sa spomenutih modela. Koleos je vrlo robustan i izgleda mnogo masivnije od prethodnika, a terenski izgled upotpunjuje se visokim odmakom od tla (21,3 cm). Prostranost i komfor u kabini za pet odraslih putnika garantira međuosovinski razmak od 271 cm, a Renault se hvali najboljim prostorom za koljena u segmentu od 28,9 cm za putnike na stražnjoj klupi, dok je volumen prtljažnika od 625 litara jedan od najvećih u klasi.

I u unutrašnjosti Koleos prati izričaj viđen u Talismanu, a kokpitom dominira veliki tablet osjetljiv na dodir koji može biti (ovisno o opremi vozila) dijagonale sedam ili 8,7 inča. Koleos će biti opremljen najnovijom generacijom Renaultova R-link 2 multimedijskog sustava koji uključuje i 3D navigaciju, a dostupan je i Bose luksuzni audio sustav. Od sigurnosne opreme u ponudi je sustav automatskog kočenja u nuždi, upozorenje o vozilu u mrtvom kutu, kamera za prepoznavanje znakova, sustav upozorenja za razmak od vozila ispred, stražnja kamera za parkiranje, bočni, prednji i stražnji senzori...

U ponudi će biti dva dizelska i dva benzinska motora snage od 130 do 175 KS, a moći će se izabrati 6-brzinski ručni mjenjač ili X-Tronic bezstupanjski CVT automatski mjenjač. Dizelsku ponudu će, iako to nije službeno objavljeno, očekivano otvarati 1,6 dCi sa 130 KS. Dakako, Koleo će biti dostupan s učinkovitim AllMode 4x4 pogonom kod kojeg vozač može birati između tri režima rada – 2WD, 4WD Auto i 4WD Lock.

>> Renault Captur zadržao ekonomičnost unatoč 20 KS više

>> Renault Kadjar Bose

Ključne riječi

Komentara 2

AX
axxvxx
15:49 08.05.2016.

Majsotre moj - nisi ti vozio Renault... Pametnome dosta...

Avatar VitoBH
VitoBH
15:56 05.05.2016.

Renault svakog kupca prevari jedanput jer kupac nasjedne na dizajn. Poslije kupac skuži da je kvaliteta važnija od dizajna. Kako Renault nema kvalitetu onda sve ulaže u dizajn. To je radio i Fiat i nestao je sa tržišta.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije