Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 115
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Pad popularnosti

Barbie više nije najvažnija lutka na svijetu, a djeca se igraju na tabletima

Rozga i Barbie
Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
1/3
28.01.2015.
u 15:56

Pad traje od 2009. kada je Barbie bila tako popularna da je svaka četvrta lutka kupljena u SAD-u bila neko od njezinih izdanja

Život najpoznatije plavuše svih vremena koju nije dotaklo ni peto desetljeće više i nije toliko u znaku njezine omiljene boje – ružičaste.

Popularnost lutke Barbie ozbiljno je ugrožena.

Sustigle su je virtualne igre, ali i lutke napravljene po novom, vrlo uspješnom crtiću kompanije Walt Disney’s “Snježno kraljevstvo”. Barbi je srušena s trona najpopularnije igračke generacija djevojčica, a to je donijelo ozbiljne probleme njezinu proizvođaču, tvrtki Mattel.

Bryan Stockton, izvršni direktor Mattela, dobio je otkaz nakon što su objavljeni rezultati poslovanja i kada je objavljen pad profita od vrtoglavih 59 posto.

No, nevolje su u barbikinu svijetu prisutne posljednjih desetak godina, a počele su kada je službeno objavljen prekid veze između zanosne plavuše i njezina svevremenskog zaručnika Kena. Tada je popularnost lutke prestala rasti, ali neko vrijeme još nije padala, što ju je održalo među najpopularnijima igračkama svijeta.

Foto: Instagram

Foto: Pixsell

Još 2009. godine Barbie je bila svaka četvrta lutka među svim prodanima u SAD-u, da bi 2013. postala svaka peta. No, posljednjih pet kvartala pokazali su se kobnima za Mattel i vrijednost njegovih dionica, a lani je izgubio primat najvećeg svjetskog proizvođača igračaka, koji je preuzeo Lego. Pokazalo se da nije trebalo sve snage uložiti u jednu lutku. Mattel, naime, osim igračaka za predškolsku djecu iz linije Fisher-Price i autića Hot Wheels, većinu svojih kapaciteta troši na Barbie i sve što prati njezin “život”: od odjeće, kuća, jahti pa čak do ružičastog tenka i maskirne mreže prekrivene ružama.

No, djevojčice se danas više ne igraju lutkama, nego su prešle na igre na tabletima, a Mattel nije svojim proizvodima slijedio nove trendove i stil života.

>>'Ne možemo poricati da i mi odrasli priželjkujemo bajkovit svijet u kojem je sve moguće'

>>Ma kakva Barbie...Lutka Lammily ima ožiljke, tetovaže, celulit...

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije