Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 193
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NOVI SCOUT

Terenska Octavia za pustolove i šminkere

Škoda Octavia Scout
Foto: Škoda
1/3
22.08.2014.
u 14:25

Serijski dolazi s pogonom na sva četiri kotača putem Haldex spojke 5. generacije, a zbog vizualnih dodataka na karoseriji - koji su i funkcionalni - Scout izgleda vrlo privlačno

Vozačima pustolovnog duha koji vole skrenuti s asfalta na makadam, a ne žele se odreći prostranog automobila, Škoda nudi Octaviju Scout. Nova generacija terenske Octavije uskoro stiže na tržište, a u odnosu na standardnu verziju popularne češke kompaktne limuzine donosi brojne izmjene.

Prije svega spremna je i za zahtjevnije terenske zadatke budući da dolazi s pogonom na sva četiri kotača putem Haldex spojke pete generacije. Od tla je udaljenija 3,1 cm (ukupno 17,1 cm), a nudi se i uz paket za loše puteve koji uključuje dodatnu zaštitu podvozja. On sprečava mehaničko oštećenje podvozja ili prodor prljavštine u prostor motora.

Dakako, za vizualni terenski dojam na prednjem i stražnjem dijelu vozila tu su snažni branici s crnom plastičnom oblogom i offroad umecima srebrne boje.

Vučna sila povećana 25%

Veliki napredak učinjen je na povećanju vučne sile vozila što će posebno cijeniti svi oni koji imaju prikolice, bez obzira radi li se o kamp prikolicama, prikolici za prijevoz konja ili čamcu. Sa svojom kukom za vuču Octavia Scout može vući do dvije tone, što je povećanje vučne sile za 25 posto u odnosu na dosadašnju.

Izvrsna je i optimizirana sposobnost vozila za savladavanje uspona. Zahvaljujući većim vanjskim prevjesima od 16,7 stupnjeva sprijeda i 13,8 stupnjeva straga, Škoda Octavia Scout bez problema savladava i strmiji, zahtjevniji teren.

Stabilno ponašanje prilikom kretanja pri manjim brzinama podupire serijska elektronička blokada diferencijala (EDS). Sustav EDS aktivan je na prednjoj i stražnjoj osovini te služi kao poprečna blokada.

Cijena od 232.996 kuna

Novi motori snažniji su i istovremeno za čak 20 posto ekološki prihvatljiviji. U ponudi su dva dizelska (2,0 TDI sa 150 i 184 KS) i jedan benzinski motor (1,8 TSI sa 180 konjskih snaga).

Početna cijena za dizelaša sa 150 KS i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem je 232.996 kuna. Benzinac uz DSG mjenjač stoji 243.729 kuna, a jači dizel s DSG mjenjačem 265.421 kunu.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije