Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
TEST: DACIA DUSTER

Terenac diskontne cijene prolazi tamo gdje drugi staju

Dacia Duster
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
1/4
01.02.2015.
u 17:00

Posebna serija Blackstorm inspirirana je zrakoplovstvom, a s ovom opremom, za Daciju vrlo bogatom, stoji 154.576 kn

Trebate li sposobnog terenca, ali ujedno i štedljiv, prostran (dužina 4,31 m, prtljažnik 443 l) i pouzdan automobil, Dacia Duster je najpovoljniji izbor. Uvjerili smo se u to na još jednom testu rumunjskog kompaktnog SUV-a pod okriljem Renaulta, ovoga puta na testu posebne serije Blackstorm. Inspirirana je zrakoplovstvom i ukrašena stiliziranim žutim naljepnicama visinomjera na karoseriji i prošivima na sjedalima, a temelji se na najboljoj opremi koja se u ovom diskontnom terencu nudi. Testni primjerak ima 4x4 pogon i najjači 1,5 dCi motor sa 110 KS.

Samo smo se nekoliko trenutaka dvoumili da li Dusterom krenuti na oštri uspon debelim blatom na brdu iznad Zagreba. Već znamo da Duster takve prepreke prolazi. Tako je i bilo, sa zaključanim diferencijalom Nissanovog AWD pogona Duster je kroz teški teren prošao bez problema. Pomogle su tu dobre gume, ali i odličan Renaultov dizelaš sa 110 KS i 240 Nm okretnog momenta. Prva od šest brzina je ultrakratka i zapravo zamjenjuje reduktor, što funkcionira odlično. Već nakon 20 minuta jurili smo obilaznicom 150 km/h (maksimalna brzina 168 km/h). Potrošnja? Jako dobra, u prosjeku 7,4 l/100 km i još jedna potvrda da treba doplatiti za dizel.

Zbog sposobnosti izvan asfalta i pristupačne cijene Duster često uspoređuju s Ladom Nivom. Iako možda nije baš toliko sposoban na terenu kao legendarna ruskinja, Duster može biti automobil za svaki dan, ali i vrlo sposoban terenac. Uz bogatu opremu i doplate za regulator i limitator brzine, stražnje parkirne senzore i metalik boju cijena od 154.675 kuna nije tako diskontna, ali konkurencija je bar za trećinu skuplja.

>> Autoclick: Dacia Duster – lider do daljnjeg

>> Pick-up Oroch najavljuje izgled nove Dacije Duster

Ključne riječi

Komentara 3

HA
hacker
19:14 02.02.2015.

Za pet tisuća kuna više može se dobiti odlično opremljen Subaru XV sa stalnim pogonom na četiri kotača, osim toga Subaru je od tla udaljen 22 cm što je jedan cm više od Dustera a da ne pričam koliko je dojam kvalitete i izvedbe unutrašnjosti na stranu Subarua. Jedina prednost Dustera je dizel motor, ovo je jednostavno preskupu čak i za jednu Daciu.

Avatar dr. Evil
dr. Evil
08:42 03.02.2015.

u nissanu QQ ovaj dizel 1.5 ispušta 99 g, a kod dustera preko 130g. (4 razreda viša trošarina). Kad se uzme u obzir da je sve u Dusteru stara tehnika i stara tehnička rješenja bez trunke inovacija i da se auto proizvodi u Rumunjskoj gdje su mizerne plaće u odnosu na ostatak EU, onda je ovaj auto - preskup. Nije toliko loš ali je jednostavno preskup! Najproblematičniji je test zaustavnog puta na 400 metara, najgori u klasi.

Avatar HajdukLika
HajdukLika
22:46 01.02.2015.

Ajme kante!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije