Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 86
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Stigao Talisman

Renaultova limuzina cijenom od 171.900 kuna napada svoj njemački uzor VW Passat

Renault Talisman
Foto: Renault
1/12
06.05.2016.
u 11:00

Izdašnom paletom sigurnosne tehnologije i multimedije u bogatije opremljenim primjercima upravlja se tabletom

Renaultov novitet koji će se u D segmentu suprotstaviti, između ostalog, Volkswagenovu Passatu, na našem se tržištu može naručiti po cijeni od 171.900 kuna, za dizelsku izvedbu od 110 konjskih snaga. Talisman istovremeno stiže kao limuzina i u karavanskoj Grandtour inačici, koja stoji od 181.900 kuna. Prve primjerke na našim cestama možemo očekivati početkom lipnja.

Francuski proizvođač od Talismana očekuje puno, a velika očekivanja podupire i rast prodaje modela ovog segmenta na europskom tržištu.

Vizualno, pažnju plijeni elegantnom siluetom. Upečatljiva prednja svjetla c oblika, poput onih na Meganeu, čine ga prepoznatljivim u retrovizoru vozila ispred. S 280,8 cm međuosovinskog razmaka, Talisman u interijeru nudi zavidnu količinu prostora. Na stražnjoj se klupi dvije prosječno visoke osobe neće gurati, a na kraće rute može se udobno prevesti i treća. Prednja sjedala udobna su i široka, a uz već uobičajeno grijanje nude i funkcije masaže i ventiliranja.

Renaultov novi ponos opremljen je poput svemirskog broda. Čitavom paletom sigurnosne tehnologije i multimedije upravlja se (i) putem okomitog dodirnog ekrana R-Link 2 dijagonale 22 cm, kakav se ugrađuje i u novi Espace. Ovakav ekran serijski je u višoj razini opremljenosti, dok u srednjoj razini opreme Talisman ima vodoravno postavljen multimedijski tablet R-Link 2 s ekranom dijagonale 18 cm. MultiSense sustav za upravljanje svim važnim sustavima vozila pritiskom na jednu tipku vozaču omogućava da sve sustave prilagodi svojim potrebama. Kvaliteta izrade na vrlo je visokoj razini, kao i korišteni materijali. Prtljažnik prima impresivnih 608 litara, dok se kod karavana obujam prtljažnika od 572 l može proširiti do 1681 l. Prtljažnik je moguće otvoriti i bez uporabe ruku, mahanjem stopalom pred senzorom ugrađenim u donji dio stražnjeg branika. Sjedala se ne preklapaju u ravnu podnicu, ali duplo dno je prilagodljivo pa se tako i podnica može poravnati. Talisman odlikuje niz sustava za pomoć u vožnji.

Za sigurnost se brine prilagodljiv regulator brzine te sustav aktivnog kočenja u nuždi. Talisman će upozoriti na nenamjeran izlazak iz voznog traka, potreban razmak, vozila u mrtvom kutu, prekoračenje dozvoljene brzine. Ima i kameru za vožnju unatrag, automatsko uključivanje kratkih/dugih svjetala, head up display, autonomno parkiranje.

Talisman je jedina limuzina u D segmentu koja spaja sustav upravljanja četirima kotačima 4Control® s prilagodljivim ovjesom, rezultat čega je sigurno, dinamično i okretno upravljanje te iznimna udobnost. Pogonska grupa limuzine duge 485 centimetara (486,5 cm dug je Grandtour) i 187 cm široke uključuje benzinski motor Energy TCe 200 i dizelske motore Energy dCi 160 i Energy dCi 130 koji su u ponudi i u novom Espaceu. Početni benzinac nudi 150 konjskih snaga (od 202.900 kn), a početni dizelaš je već spomenuti agregat dCi 110.

Komentara 11

Avatar Ironman0105
Ironman0105
03:39 07.05.2016.

od kud ovom "novinaru" suluda ideja da je Renaultu uzor VW?????To je kao da napisete da je Mercedesu uzor Audi. ili jos bolje da je Alfi uzor Opel....

Avatar VitoBH
VitoBH
22:37 07.05.2016.

Renaultov sljedeći model će imati veći logo i drugačija prednja i zadnja svjetla a kvarovi će ostati isti. To je Renolova filozofija. Izgubit će starog kupca ali će dobiti novu naivčinu.

BL
bellator luminis
19:44 07.05.2016.

Stvarno prekrasan automobil, on je bar ljep za razliku krampwagena a o kvarljivosti bi se dalo. Recimo meni osobno marka Wolksvagen se pokazala totalno ne pouzdana i preskupa za održavanje u odnosu na ono što nudi, tak da ja nebi baš podcijenjivao Renaulta bez obzira na njegovu reputaciju!!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije