Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 182
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
REDIZAJN

Robusnija Opel Mokka X dolazi s novim turbobenzincem

Opel Mokka X
Foto: Opel
1/7
13.02.2016.
u 11:00

Kontrolna je ploča u potpunosti nova, preuzeta od Opel Astre

Opel je redizajnirao Mokku, svog vrlo traženog predstavnika u najbrže rastućoj klasi malih crossovera u Europi. Osvježeni automobil, koji će premijeru imati početkom ožujka na ženevskom salonu automobila, dobit će i novu oznaku “X”. Time će Mokka postati prvi model iz Opelove game s tom oznakom, koju će ubuduće nositi svi modeli iz Opelove SUV i crossover ponude. Oznakom X Opel odvaja avanturističku i robusnu osobnost od one koju predstavljaju tradicionalnije karoserijske izvedbe. Sličnu oznaku ima i Fiat kod svoje linije 500, pa se upravo Mokkin konkurent naziva Fiat 500 X.

Dvije nove atraktivne boje

Dizajn vanjštine nove Mokke X krasi robustan stav. Novi izgled prednjeg dijela usklađen je s Opelovim novim dizajnom, uključujući vodoravnu rešetku u obliku krila i dominantan, oštar i prepoznatljiv oblik dvostrukog krila LED prednjih svjetala za dnevnu vožnju.

Atraktivnosti Mokke X pridonose i nove žarke boje kao što su Amber narančasta ili Absolute crvena.

Još značajnije promjene Opel je napravio u unutrašnjosti Mokke. Posve nova kontrolna ploča inspirirana je onom iz nove Astre. Nova ploča s instrumentima organizirana je oko vodoravnije oblikovanih elemenata, pa u novoj izvedbi izgleda jednostavnije i čišće, a opet oštrije i preciznije. Središnja konzola posve je iznova konstruirana oko 7 i 8-inčnih dodirnih zaslona nove generacije informacijsko-multimedijskih sustava, a mnoge su funkcije dostupne putem dodirnih zaslona.

Nakon predstavljanja nove generacije 1,6-litrenih “supertihih dizelskih motora“ sa 110 i 136 KS, u Mokki X bit će ponuđena i nova generacija 1,4-litrenog turbobenzinskog motora s izravnim ubrizgavanjem. On razvija 152 KS. Taj je motor premijerno predstavljen u Astri, a u Mokki X bit će dostupan u kombinaciji sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem, sustavom Start/Stop i prilagodljivim pogonom na sve kotače (emisije CO2 i potrošnja goriva u kombiniranom krugu prema preliminarnim podacima: 154 g/km, 6,6 l/100 km).

Prilagodljiva LED svjetla

Tehnologija pogona na sve kotače s elektromagnetskom spojkom s više pločica pametna je i učinkovita. Ovisno o uvjetima na cesti, raspon automatski i neprimjetno varira od 100% pogona na prednje kotače na suhoj cesti, što smanjuje potrošnju goriva, do maksimalne raspodjele okretnog momenta od 50% između prednje i stražnje osovine.

Foto: Opel

Foto: Opel

Mokka X opcionalno dolazi i s novom tehnologijom LED AFL prednjih svjetala, koja automatski prilagođava svjetlosne snopove voznoj situaciji tako da se dobivaju najbolje moguće performanse svjetla bez zasljepljivanja drugih sudionika u prometu. Nova generacija Opel Eye prednje kamere s višom rezolucijom služi kao podrška toj tehnologiji svjetala, ali i drugim sigurnosnim sustavima u automobilu poput prepoznavanja prometnih znakova, pokazatelja razmaka spram vozila ispred, upozorenja na mogući frontalni sudar, upozorenja na napuštanje prometne trake...

Opel Mokka X bit će dostupna sa svim uslugama OnStar, kao i s dvije verzije nove generacije informacijsko-multimedijskog sustava IntelliLink. One će u automobil donijeti svijet pametnih telefona putem sustava projiciranja zaslona mobitela na zaslon automobila (Apple CarPlay i Android Auto).

>> Ovaj crossover najisplativija je kupnja na našem tržištu

>> Prvi Opelov kompaktni SUV izgledom i voznim osobinama izborio se za titulu poželjnog

Ključne riječi

Komentara 4

GI
giglibigli
15:47 17.02.2016.

kako dobro izgleda! centimetri se izgubili u izgledu

HH
helgin@hogar
12:21 13.02.2016.

kupi 4 gume i ode 6 milja kuna za auto manji od astre!

HA
hacker
19:14 13.02.2016.

-Ono što mi se kod svih tih tzv. crossovera/SUV vozila ne sviđa je to što svi imaju odreda visoku karoseriju min. 160-175 cm a bijedni "ground clearance" od svega 155 do max 175 mm koji je na razini klasičnih limuzina a mjesta za glavu u unutrašnjosti kabine na knap pa čak i manje nego u nekom standardnom kompaktu. Pitam se gdje se izgube svi ti silni centimetri (konkretno ta brojka je oko 20 izgubljenih cm u visinu).

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije