Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
na testu

Šminker i štedljivac osmišljen ponajprije za gradske ulice, ali sposoban i za dulja putovanja

Renault Clio
Foto: Goran Jakuš/Pixsell
1/5
09.10.2015.
u 17:00

Izabrana GT line oprema podrazumijeva niz dodataka koji ovaj Clio vizualno približavaju pravom sportskom modelu

Popularni Clio vrlo se dobro prodaje u Hrvatskoj, a još je traženiji na europskom tržištu. Odnedavno se nudi i u šminkerskoj GT line verziji, s atraktivnim dodacima koji mu ionako privlačan izgled čine još atraktivnijim. Opremu GT line čini niz vizualnih dodataka poput paketa alu naplataka GT, posebnih odbojnika, kromiranog završetka ispuha, natpisa GT Line. Sve to čini ovaj Clio vrlo poželjnim.

Testni primjerak dolazi s klasičnom motorizacijom, provjerenim Renaultovim 1,5 dCi motorom sa 90 KS i 220 Nm. Odlično odgovara Cliu koji je s njim prilično agilan i brz (11,3 s do stotke, brzina 177 km/h), a u isto vrijeme i vrlo štedljiv. Na testu nam je prosječno trošio tek 5,1 l/100 km. Uparen je s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem s kojim se odlično slaže, a posebno su dojmljiva međuubrzanja u 3. brzini u kojoj se najčešće i vozi u gradskom prometu. Šesti stupanj nedostaje jedino na autocesti. Clio se zbog preciznog upravljača i dobro podešenog ovjesa vrlo lijepo i dinamično vozi i kroz zavoje. Ali, najugodnije ga je voziti opušteno kada ćete biti i najštedljiviji. Iako je motor uglađen, pri većim brzinama se osjeti da bi zvučna izolacija mogla biti bolja.

Cijena testnog primjerka od 131.766 kuna čini se velika, ali treba reći da je paket GT line dodan na najjaču razinu opreme Dynamic (16-colni alu-naplaci, diodna dnevna svjetla, automatski klima-uređaj, tempomat...), a od dodatne opreme model ima metalik boju, središnji naslon za ruke, praktične stražnje parking senzore, zatamnjena stražnja stakla te vrlo koristan R-Link multimedijski sustav (3000 kuna) sa zaslonom osjetljivim na dodir koji nudi MP3, Bluetooth USB i satelitsku navigaciju. S istom opremom, ali uz turbobenzinski motor sa 90 KS Clio stoji 13.000 kuna manje.

>> Novi Megane naslanja se na veći Talisman

>> Najtraženiji mali crossover na našem tržištu u dvobojnoj izvedbi djeluje još razigranije

Ključne riječi

Komentara 2

HR
Hrabraja
17:29 09.10.2015.

Kupila sam novog tvinga prije 10 dana. Od stedljivca ispalo da trosi 10litara.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije