Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
VOZILI SMO

Nova Corsa OPC još je veća prijetnja razvikanim jurilicama

Opel
Foto: Opel
1/3
01.05.2015.
u 16:09

Uz više snage i agresivniji dizajn, nova Corsa OPC donosi kompletnije iskustvo u vožnji

Male jurilice snagom, brzinom i voznim osobinama toliko su se približile većim modelima sportskih ambicija da potonji, ako nemate višečlanu obitelj, imaju sve manje smisla. Jedan od najboljih primjera tog trenda je nova Corsa OPC, stvorena s užitkom u vožnji na vrhu liste prioriteta.

Napetiji i mišićaviji vanjski dizajn s upadljivim detaljima, poput dviju ispušnih cijevi, ne kriju da se radi o Corsi koja ima malo veze s većinom onih koje ćete viđati na cesti. Slično je i u interijeru u kojem dominiraju školjkasta Recaro prednja sjedala, mali trokraki upravljač s ravnim dnom i drukčiji instrumenti te niz drugih detalja specifičnih za OPC.

Ono najvažnije nalazi se u Corsinom agresivno oblikovanom nosu. OPC inačicu gradskog Opela ponovno pokreće 1,6-litreni benzinski turbomotor, ali s drukčijim usisnim i ispušnim sustavom, kako bi se oslobodilo više snage - ukupno 207 KS. Tu je i 245 Nm okretnog momenta koji uz overboost funkciju na pet sekundi raste do čak 280 Nm, a novi 6-stupanjski mjenjač ima kraće i preciznije hodove ručice. Nova Corsa OPC puno je brža nego što blagi porast snage od 15 KS sugerira. Za ubrzanje do 100 km/h treba 6,8 sekundi, što je gotovo pola sekunde manje nego prije, a i međuubrzanja su bitno uvjerljivija i kraća. Pritom je i maksimalna brzina s 225 povećana na 230 km/h, a sve to uz prosječnu potrošnju od razumnih 7,5 l/100 km.

Stručnjaci Opelova Performance Centra, međutim, postigli su nešto još impresivnije od poboljšanja performansi. Uz pomoć specijalista tvrtke Koni, ovjes najsportskije Corse sada omogućava još impresivnije prianjanje i vozaču ulijeva više samopouzdanja prilikom jurnjave zavojima, a istodobno pruža veću udobnost na lošim cestama. Najmanji OPC model već je moguće naručiti, a početna cijena za hrvatsko tržište iznosi 183.899 kuna.

>> 'Veći mi je izazov dizajnirati interijer nego vanjski izgled'

>> Opći dojam ostao je nepromijenjen, ali u praksi nije tako

Ključne riječi

Komentara 1

Avatar Ironman0105
Ironman0105
19:15 02.05.2015.

Ok, razvikane jurilice su Porsche, Ferrari, Lamborghini, McLaren...Kakva je prijetnja bilo kojem od njih ovaj smijesni mali slabasni autic?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije