Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 186
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PONUDA NA TRŽIŠTU

Ovaj automobil možete nabaviti za samo 1000 kuna

Mazda 121
Foto: Njuškalo
1/3
23.02.2017.
u 15:57

Prema tipu goriva, među osobnim automobilima najviše je „dizelaša“, njih 70 posto, „benzinci“ zauzimaju 29 posto tržišta, a manje od 1 posto osobnih automobila su električni ili hibridi

Više od 16 tisuća novih oglasa osobnih automobila predano je u posljednjih mjesec dana na Njuškalu, najvećem internetskom oglasniku u Hrvatskoj. Potencijalni kupci mogu birati između 64 marke vozila i 781 modela automobila koji se oglašavaju, a jedan automobil prodan je u 23 minute od objave oglasa, što ga čini najbrže prodanim autom u veljači.

Prema tipu goriva, među osobnim automobilima najviše je „dizelaša“ - njih 70 posto. „Benzinci“ zauzimaju 29 posto tržišta, a manje od 1 posto osobnih automobila su električni ili hibridi. Gledano unutar kategorije električnih automobila, najtraženiji model je BMW i3.

Najviše osobnih automobila na prodaju na Njuškalu su oni proizvedeni od 2006. do 2012. godine, ukupno 48 posto ponude. Unutar tog perioda automobili generacije proizvedene 2009. i 2010. godine bilježe manji udio u oglasima.

U veljači je minimalna tražena cijena osobnog automobila na prodaju 1.000 kuna. Jedna četvrtina ponude osobnih automobila ima cijenu do 25.090 kuna, srednja tražena cijena osobnog automobila je 49.006 kuna, dok je 75 posto ponude osobnih automobila do 84.308 kuna. Zadnjih 25 posto ponude ima cijenu do maksimalnih 1.437.900 kuna.

Najskuplji auto na Njuškalu je Porsche 911 Carrera S Coupe II (991), dok je najjeftiniji oglašen automobil Mazda 121 1,3.

Kada je riječ o tipu karoserije, u prodaji su najzastupljenije limuzine i kompaktni automobili. Više od 14 posto osobnih automobila su karavani, 8 posto ponude odnosi se na monovolumene, a 7 posto na terenska & SUV vozila.

Foto: Njuškalo/UESyndication/PIXSELL

Prema Njuškalovoj analizi, u veljači tražene cijene rabljenih automobila u odnosu na cijene novih pokazuju da su automobili stari samo jednu godinu na cijeni izgubili 23 posto, dok je za automobile stare pet godina cijena niža za 47 posto. Automobili iz predrecesijskih godina 2006., 2007. i 2008, kojih je u prodaji u značajnom broju, na cijeni su izgubili između 60 i 70 posto.

Od 64 marke osobnih automobila oglašenih na njuškalu, najzastupljeniji je Volkswagen sa 16 posto udjela koji je ujedno i najtraženija marka automobila na Njuškalu. Udio ponude VW na tržištu rabljenih automobila u direktnoj je korelaciji s udjelom prodaje novih automobila iz godine u godinu.

Najveći udio VW u prodaji je godišta proizvodnje 2012., a najzastupljeniji modeli u prodaji su VW Passat, VW Polo i Golf VI. generacije. Na drugom mjestu po ponudi nalazi se Renault s 9 posto udjela, a slijedi ga Opel.

Od 781 modela osobnih automobila oglašenih na Njuškalu, najveća je ponuda modela Volkswagen Passat, a slijedi ga BMW serija 3 iz 2012. godine. Velika je i ponuda modela Opel Astra iz 2008. godine te Renault Clio iz 2006. godine.

Foto: Njuškalo/UESyndication/PIXSELL

Prodavatelji na Njuškalu, među ostalim, u velikom broju prodaju i modele Volkswagen Polo, te generacije Golfa VI, V i VII. Kada se uzmu u zbroj sve generacije, Golf je model s najvećom ponudom osobnih automobila u Hrvatskoj.

Zanimljivo je da je najpregledavaniji bio šaljivi oglas za Hondu Accord, za koju je prodavač napisao da je "ženino auto" te da "vaki ni Trump nema!"

U posljednjih 30 dana zabilježeno je 22 milijuna detaljnih pretraživanja osobnih automobila kupaca osobnih automobila na Njuškalu, što govori o dinamičnom periodu za kupnju osobnih automobila. Potencijalni kupci osobnih automobila najviše su bili zainteresirani za modele BMW serije iz 2012. godine i VW Passat. Na trećem mjestu je VW Golf V. generacije dok je na četvrtom mjestu Renault Clio.

VW kao najzastupljenija marka vozila u Hrvatskoj pokazuje i najveći interes potencijalnih kupaca, dok je primjerice Renault na drugom mjestu s veličinom ponude oglašenih automobila ali s manjim udjelom pretraživanja (Indeks ispod 100) od, primjerice, BMW-a i Audija.

Indeks pokazuje odnos između pretraživanja i ponude vozila, a indeks iznad 100 pokazuje da je udio pretraživanja veći od udjela ponude automobila.

BMW se nalazi na četvrtom mjestu s udjelom u ponudi, ali je udio u pretraživanju vozila na drugom mjestu (Indeks iznosi 136). Audi se nalazi na šestom mjestu s udjelom u ponudi, dok im je udio pretraživanja na trećem mjestu (Indeks iznosi 130).

Iz ove analize je vidljivo i da za brendove poput Honde i Alfe korisnici pokazuju veći interes od same ponude oglašenih automobila tih marki.

>> Znate li koji je najtraženiji auto na Njuškalu? Odgovor bi vas mogao iznenaditi

>> Kupujete ili prodajete automobil? Evo kakvo je stanje na tržištu!

Komentara 12

AO
all_or_nothing
16:13 23.02.2017.

njuškalo, to su oni koji naplaćuju oglašavanje auta? :-) ni ova reklama ih neće spasiti.

MA
maximinimax
16:19 23.02.2017.

Badava se trudite, njuškalo je gotovo a ovoj statistici nitko pametan ne vjeruje

Avatar davcro
davcro
18:38 23.02.2017.

njuškalo je svoje odnjuškao

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije